Menu

We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

Kampanie Adwords

Na czym polega zarządzanie kampaniami Adwords?

Google AdWords działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Promocja w sieci reklamowej AdWords funkcjonuje podobnie do reklamy AdWords w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych itd.), zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy AdWords:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
  • Gwarancja emisji reklamy
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Czym się zajmuję?:

  • Opracowanie strategii kampanii
  • Planowanie budżetu
  • Analiza i dobór słów kluczowych
  • Stworzenie jednostek reklamowych
  • Monitorowanie oraz bieżącą optymalizacja kampanii
  • Raportowanie wyników

Cechuje mnie spora elastyczność czasowa i cenowa co stanowi podstawę do owocnej współpracy. Współpracuję w ramach umów o dzieło, zleceń itp…  Jestem w stanie umówić się na dowolną formę. Efekt? Jak zwykle doskonały, tyle, że TANIEJ.

Zlecenia wykonuje jako freelancer. Działam na terenie Wielkopolski m. in. miejscowości: Poznań, Gniezno, Września oraz także w trybie online (na odległość)

Bo dobra reklama to zyski dla ciebie

Zapraszam do kontaktu!